Interview - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Anita - WaarBenJij.nu Interview - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Anita - WaarBenJij.nu

Interview

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

28 Juli 2011 | Nederland, Venlo

Beste allemaal,

Hierbij weer een nieuw berichtje op mijn site. De reden hiervoor is namelijk dat ik geïnterviewd ben door Freek en Claudia van backpackgek.nl. Ik ben via een reisforum op hun website beland. Zij gaan over ruim een maand aan hun wereldreis beginnen en hebben een erg informatieve website gemaakt met handige (reis)tips, inspiratie, hun voorbereidingen en binnenkort dus ook hun eerste reisverhalen! Daarnaast interviewen ze ook andere wereldreizigers over hun (wereld)reis. Onlangs hebben zij mij dus geïnterviewd. Dit interview is te lezen op:
http://www.backpackgek.nl/?p=664

Veel leesplezier en laat even een berichtje achter op hun site!

Gr. Anita

  • 28 Juli 2011 - 19:42

    Liesbeth:

    Leuk interview...en wat det allein reizen betreft hubse hielemoal geliek..allein bisse noeit...en auk best prettig um gewoen te doon woa desse zelf zin in hubs...Ik blief dich volgen...
    Gr Liesbeth

  • 28 Juli 2011 - 20:19

    Rieneke:

    Leuk interview!Zien we elkaar met oud en nieuw?Lijkt me gezellig!Succes met voorbereiden en de voorpret!Groetjes

  • 28 Juli 2011 - 20:28

    Suzanne Pero:

    haha leuk! begint nu aardig op te schieten he! Nog een kleine 70 dagen zag ik... Voor mij de helft! ik heb er echt heel veel zin in!! alles is geregeld en gekocht, nu alleen nog maar mijn tas inpakken!
    Have fun met de rest van de voorbereiding en hope to see you in Darwin!

  • 31 Juli 2011 - 14:09

    Sylvia:

    Leuk interview! Ik heb een reactie geplaatst ;)

  • 03 Augustus 2011 - 20:53

    Tante Cor:

    Anita heel veel plezieren en een mooie rondreis groetjes Tante Cor.

  • 11 Augustus 2011 - 10:10

    Hoi Anita:

    Het lijkt mij leuk om met jou in contact te komen, als je wilt natuurlijk ;). Ik ga namelijk eind oktober naar Melbourne en vanuit daar bekijk ik welke plaatsen ik verder aan ga doen. De bedoeling is dat ik een half jaar in dit immense land verblijf.

    Ik hoor wel van jou. O ja, ik ben 30 jaar oud.

    Groetjes van Akke
    (akkejoan@hotmail.com)

    p.s. ik las jouw oproepje op wereldwijzer.nl

  • 14 Augustus 2011 - 11:16

    Mariet + Theo:

    Erg leuk Anita om eens te lezen waarom jij zoveel op reis bent. Klinkt goed. Wij wensen je veel voorpret en alvast een goede reis!

  • 28 Augustus 2011 - 17:52

    Marjo:

    Heey collega,

    Nog maar 38 dagen zie ik nu, nu gaat het wel erg snel...

    See you in Horst !!!!

  • 13 September 2011 - 07:08

    Anita:

    hoi Anita,

    Heel veel plezier!!

  • 02 Oktober 2011 - 09:44

    Mia:

    Het is bijna zover. Wij wachten nog een maandje. Geniet van de reis en tot in Melbourne.

  • 02 Oktober 2011 - 17:46

    Mam:

    nog 3 nachtjes ik zal je missen maar ja niets aan te doen wens je een fijne reis en veel plezier geniet er maar van

  • 03 Oktober 2011 - 17:13

    Annet:

    Hallo Anita,
    wij wensen je een prachtige reis met vele mooie momenten en we blijven graag op de hoogte van al je belevenissen!!!
    Veel plezier en geniet ervan!!
    Marc en Annet

  • 04 Oktober 2011 - 14:29

    Marjo :

    Hoi Anita,

    Nu is het bijna zover....een goeie reis naar Australië!

    groetjes van je collega Marjo Jenneskens


  • 04 Oktober 2011 - 18:59

    May :

    Hoi Anita,

    nog een nachtje en een paar uur en dan begint je droomreis!!!!
    Geniet er van!
    groetjes oet Zaerum (ok van Jan)
    May

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 33186

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2011 - 27 Februari 2012

5 maanden naar Australië en NZ

Landen bezocht: