Op weg - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anita - WaarBenJij.nu Op weg - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anita - WaarBenJij.nu

Op weg

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

05 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zo daar ben ik dan weer. Allereerst allemaal bedankt voor jullie mailtjes, berichtjes, sms-jes en kadootjes!

Zit inmiddels na een treinreis van Maastricht (Mam en Femke bedankt voor het brengen) naar Brussel en een vlucht in Londen Heatrow te wachten op de volgende vlucht van bijna 13 uur. Heb me goed geamuseerd met een Belgische moeder en dochter in het vliegtuig, geen last van mijn oren gehad en mijn medicijnen (spuiten voor de migraine) komen tot nu toe overal door de beveiliging gelukkig. Hopelijk blijft alles zo goed verlopen. Na een rit van 10 minuten op Heatrow met de bus en een wandeling van 10 minuten, zit ik nu in een grote lounge dit berichtje te typen. Wat een verschil qua drukte met Brussel zeg!

Ow ja, om het een beetje spannend te maken (en een lang verhaal heel kort) heb ik geen printje kunnen maken van de mail dat ik toegang heb tot Australie... Als het goed is staat het daar in de computer en kom ik gewoon het land in..... En anders is dat weer een probleem om op te lossen ;)

Ow ja, alle jarigen van deze maand alvast van harte gefeliciteerd. Met al die verschillende tijdszones is het ingewikkeld om bij te houden en om te voorkomen dat ik iemand vergeet, dus bij deze;)

Nu op naar de gate, want dat is ook weer dik 10 minuten wandelen!

Gr. Anita

  • 05 Oktober 2011 - 18:21

    Liesbeth:

    Gooije reis.....!

  • 05 Oktober 2011 - 18:23

    Jose En Albert:

    Ha Anita, de kop is er af. Na trappelen van ongeduld nu de eerste etappe gehad. Een goede vlucht!
    Tot horens.

  • 05 Oktober 2011 - 18:55

    Cristel:

    Een hele goeie reis!!

  • 06 Oktober 2011 - 10:10

    Anita Mandic:

    En inmiddels zit ik in Singapore! Erg mooi vliegveld, veel te doen. Verveel me absoluut niet! Grote game lounge, vlindertuin, rooftop zwembad (alleen onweert het dus helaas geen succes...)

  • 06 Oktober 2011 - 10:23

    Annie En Wim:

    Nou Anita dan heb je het grootste gedeelte van de vlucht al gehad.
    Het klimaat in Singapore is lekker zweterig maar het vliegveld zal wel goed gekoeld zijn. We wensen verder een goede reis en een prettig verblijf in Australie.

    Annie en Wim

  • 06 Oktober 2011 - 10:33

    Rianne:

    Nou, toch nog een drempeltje voordat je binnen bent. Maar van al die 10 duizenden backpackers die dat ieder jaar lukt, zal jouw dat ook wel lukken. Immers: ooit gehoord van een backpacker die zich moest omdraaien omdat ie een mailtje niet uitgeprint had of een nr niet bij zicht?

  • 06 Oktober 2011 - 16:45

    Rut, Marie En Julie:

    Ha wereldreiziger!

    Hoe gaat het vandaag?
    Wij volgen je verhalen! We zijn benieuwd naar het volgende avontuur, geniet ervan!
    Liefs!

  • 07 Oktober 2011 - 14:14

    Frank:

    Ha Anita

    Mooi tapijtje daar in Singapore hé! Is wat anders dan Schiphol of Brussel.....

    Inmiddels het eerste nachtje down under. Zal goed slapen zijn na zo'n lange vlucht!

    Heel veel plezier, ik kijk uit naar je (herkenbare) verhalen! Zal bij het lezen ervan wel heimwee krijgen hahaha

    Grt. Frank

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 33168

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2011 - 27 Februari 2012

5 maanden naar Australië en NZ

Landen bezocht: